Hvad er event management software?

Hvad er event management software?

Event management software er programmer som er særligt udviklet til håndtering af større begivenheder, hvor mange mennesker skal mødes. Det kan for eksempel være messer eller konferencer, eller kurser og seminarer. Denne type events kræver styring af såvel ressourcer (for eksempel udstyr, lokaler og andre faciliteter) som af invitationer og tilmeldinger.

Ved hjælp af det rette event management software kan du som arrangør af større events hurtigt og nemt danne dig et overblik over alle de nødvendige foranstaltninger samt antallet af tilmeldte og lignende. Mangler du et godt stykke event management software, kan du med fordel kontakte Conference Manager A/S.

Hvem er Conference Manager A/S?

Conference Manager A/S er en dansk virksomhed, som siden 1998 har bygget tilmeldings systemer samt kursus og konference systemer fortrinsvis til erhvervslivet. De seneste to årtier har Conference Manager A/S således haft fokus på at udvikle de smarteste, let tilgængelige og bruger venlige systemer til nem og fleksibel håndtering af møder, konferencer, seminarer, kurser, messer og andre typer af events, som handler om at koordinere forsamling af mange mennesker.

Conference Manager A/S huserer lidt nord for København, hvor de cirka 25 passionerede ildsjæle varetager såvel den tekniske og operationelle del af udviklingen som salgs funktioner og servicering af de mange tilfredse kunder. Målet er at udvikle et system, som er så nemt at bruge, at det ikke kræver træning eller uddannelse. Derfor sker denne udvikling i høj grad løbende og på baggrund af feedback fra brugerne, således at systemet stedse kan blive mere anvendeligt og intuitivt.

Hver dag knokler de dygtige fagpersoner hos Conference Manager A/S med at forbedre, optimere og videre udvikle de smarte features og funktioner i det smarte software til eventplanlægning – til gælde for dig og andre kunder hos Conference Manager A/S.

Du kan læse mere om software til eventplanlægning på conferencemanager.dk